Розділи для оцінювання
|
Обґрунтування критеріїв
|
Бали
|
Пошукова робота
|
-
Робота над проектом демонструє чітке розуміння
поставленої задачі щодо виконання завдання. Використана достатня кількість
джерел для підготовки проекту.
-
Підібрані як матеріали, що мають безпосереднє
відношення до теми, так і матеріали, що не мають відношення до неї;
використовується обмежена кількість джерел.
-
Для проекту підібрані матеріали, що не мають
безпосереднього відношення до теми; використовується одне джерело, учень не
проводить аналізу та оцінки матеріалу.
|
10
5
1
|
Виконання завдання
|
-
Виконана робота відповідає темі квесту та
поставленим завданням; використовується інформація з достовірних джерел; цитати з
використаних джерел точні, оформлені правильно, наявні посилання на
інтернет-джерела; аналіз та оцінка матеріалу демонструються на високому
рівні; відповіді на
запитання повні, підтверджуються прикладами, висновки аргументовані;
висновки аргументовані, мають безпосереднє
відношення до теми, використано сучасні засоби візуалізації інформації; завдання
виконано в повній мірі; завдання виконано вчасно у визначений часовий проміжок.
-
У виконаному
завданні наявна інформація, яка не має прямого відношення до теми;
деяка інформація використовується з недостовірних
джерел; інформація
використана неточно, цитування та посилання на інтернет-джерела здійснюються
частково; інформація
проаналізована та оцінена частково; відповіді на запитання неповні, не завжди проілюстровані прикладами, висновки частково аргументовані;
завдання виконано в повній мірі, але наявні
неточності в посиланнях або виокремленні основного матеріалу з поміж
другорядного; недостатньо
виражена власна позиція й оцінка інформації; завдання
виконано з невеличкою затримкою.
-
У виконаному
завданні наявна інформація, яка не має прямого відношення до теми;
деяка (або вся) інформація використовується з
недостовірних джерел; інформація використана неточно, цитування та посилання на інтернет-джерела
не здійснюються; матеріали дібрані випадково, не демонструють логічного зв’язку; інформація не
проаналізована і не оцінена; відповіді на запитання неточні або відсутні взагалі;
відсутні приклади та висновки;
завдання виконано з затримкою.
|
20
10
5
|
Розуміння завдання
|
-
Виконана
робота демонструє повне розуміння і виконання
поставлених завдань; виконане завдання є результатом аналізу, оцінювання,
синтезу використаної інформації; завдання
включають матеріал, який безпосередньо має відношення до теми; точне
розуміння поставленої задачі щодо виконання завдання; проаналізовані запитання завдання та перевірена
інформація (основна та допоміжна), яка приведе до правильної відповіді.
-
Виконана
робота демонструє часткове розуміння та виконання поставлених завдань; учнями
використана обмежена кількість інтеренет-джерел; включаються
матеріали, які мають відношення до теми, але наявні і такі, які не
відповідають заданій темі; проаналізовані запитання завдання та перевірена
інформація тільки з одного джерела, які можуть привести до хибної відповіді.
-
Виконана
робота демонструє нерозуміння учнями поставлених завдань; включені матеріали не мають безпосереднього відношення
до теми; надані
матеріали не мають відношення до поставленої задачі; зібрана інформація не проаналізована, що не дає можливості
відповісти на запитання завдання квесту.
|
10
5
0
|
Опрацювання та
систематизація
матеріалу
|
-
Оцінюються роботи різних періодів; висновки
аргументовано; всі матеріали мають відношення до теми; джерела цитуються
правильно; використовується інформація з достовірних джерел.
-
Інформація для проекту взята з достовірних джерел але
спостерігається неточність в окремих розділах або не має відношення до теми.
-
Добірка матеріалу проведена не згідно плану; інформація
неточна або не має відношення до теми; відповіді на запитання неповні, учень
не робить спроби оцінити або проаналізувати інформацію.
|
10
5
1
|
Творчий підхід
|
-
Учнями
представлені різні підходи вирішення завдання; реалізовано
власний підхід до вирішення завдання; наявні
порівняння та ґрунтовні висновки; створено
власні (авторські) матеріали; робота
вирізняється яскравою індивідуальністю; наявні
міжпредметні зв’язки.
-
Учнями
представлені різні підходи вирішення завдання; реалізовано
шаблонний підхід до вирішення
завдання; наявні висновки; створено
деякі власні (авторські) матеріали; наявні
міжпредметні зв’язки.
-
Учнями
не представлені різні підходи вирішення завдання; не
реалізовано власний підхід до вирішення
завдання; наявні не ґрунтовні висновки; робота
не вирізняється яскравою індивідуальністю; відсутні
міжпредметні зв’язки.
|
20
15
5
|
Дотримання правил
віртуального спілкування |
-
Використана
власна електронна скринька; застосовані
правила віртуального спілкування; використано функції прикріплення файлу; дотримано етичні принципи та норми.
-
Використана
власна електронна скринька; застосовані деякі правила віртуального спілкування;
використано функції прикріплення файлу; дотримано деякі етичні принципи та норми.
-
Використана не
власна електронна скринька; не застосовані правила віртуального спілкування;не використано функції
прикріплення файлу; не дотримано етичних принципів та норм.
|
10
5
0
|
Робота з ІКТ
|
-
Використовуються
не лише запропоновані, але і власно дібрані сервіси для представлення
інформації; демонструються
вміння спільно працювати у мережі; дотримуються правила безпечної поведінки в Інтернеті;
демонструються вміння знаходити інформацію в Інтернеті
різними способами; демонструються вміння оформлювати різноманітні матеріали (презентації,
публікації, тощо) згідно вимог; демонструються вміння створювати гіперпосилання;
демонструється високий рівень навичок
роботи з комп’ютерними програмами;
-
Використовуються
не лише запропоновані, але і власно дібрані сервіси для представлення
інформації; демонструються
вміння спільно працювати у мережі; дотримуються деякі правила безпечної поведінки в Інтернеті;
демонструються вміння знаходити інформацію в Інтернеті
стандартними способами; демонструються вміння оформлювати різноманітні матеріали (презентації,
публікації, тощо) згідно вимог; демонструються вміння створювати гіперпосилання;
демонструється середній рівень навичок
роботи з комп’ютерними програмами;
-
Використовуються лише запропоновані сервіси для
представлення інформації; демонструються слабкі вміння спільно працювати у мережі;
дотримуються деякі правила безпечної поведінки в Інтернеті;
демонструються вміння знаходити інформацію в Інтернеті
стандартними способами; демонструються слабкі вміння оформлювати різноманітні матеріали
(презентації, публікації, тощо) згідно вимог;
демонструється низький рівень навичок
роботи з комп’ютерними програмами.
|
20
15
10
|
Оцінювання
|
90-100 балів
|
оцінка 10-12
|
70-89 балів
|
оцінка 7-9
|
|
50-69 балів
|
оцінка 4-6
|
|
10-49 балів
|
оцінка 1-3
|
Джерело:
Сокол І.М. Рекомендації щодо оцінювання діяльності учнів
під час реалізації навчальних веб-квестів / І.М. Сокол // Нова педагогічна
думка. - № 2 (82). – 2015. – С.207-211
Комментариев нет:
Отправить комментарий