Оценивание


Критерії оцінювання учнівської діяльності у квесті «Тайна Тесли»

      Розділи для     оцінювання
Обґрунтування критеріїв
Бали
       Пошукова     робота

-                     Робота над проектом демонструє чітке розуміння поставленої задачі щодо виконання завдання. Використана достатня кількість джерел для підготовки проекту.
-                     Підібрані як матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що не мають відношення до неї; використовується обмежена кількість джерел.
-                     Для проекту підібрані матеріали, що не мають безпосереднього відношення до теми; використовується одне джерело, учень не проводить аналізу та оцінки матеріалу.
10




5



1
    Виконання завдання
-                     Виконана  робота відповідає темі квесту та поставленим завданням;  використовується інформація з достовірних джерел;  цитати з використаних джерел точні, оформлені правильно, наявні посилання на інтернет-джерела;  аналіз та оцінка матеріалу демонструються на високому рівні;  відповіді на запитання повні, підтверджуються прикладами, висновки аргументовані;  висновки аргументовані, мають безпосереднє відношення до теми, використано сучасні засоби візуалізації інформації;  завдання виконано в повній мірі;  завдання виконано вчасно у визначений часовий проміжок.
-                     У виконаному завданні наявна інформація, яка не має прямого відношення до теми;  деяка інформація використовується з недостовірних джерел;  інформація використана неточно, цитування та посилання на інтернет-джерела здійснюються частково;  інформація проаналізована та оцінена частково;  відповіді на запитання неповні, не завжди проілюстровані прикладами,  висновки частково аргументовані;  завдання виконано в повній мірі, але наявні неточності в посиланнях або виокремленні основного матеріалу з поміж другорядного;  недостатньо виражена власна позиція й оцінка інформації;  завдання виконано з невеличкою затримкою.
-                     У виконаному завданні наявна інформація, яка не має прямого відношення до теми;  деяка (або вся) інформація використовується з недостовірних джерел;  інформація використана неточно, цитування та посилання на інтернет-джерела не здійснюються;  матеріали дібрані випадково, не демонструють логічного зв’язку;  інформація не проаналізована і не оцінена;  відповіді на запитання неточні або відсутні взагалі;  відсутні приклади та висновки;  завдання виконано з затримкою.
20














10












5

   Розуміння завдання
-                     Виконана робота демонструє повне розуміння і виконання поставлених завдань;  виконане завдання є результатом аналізу, оцінювання, синтезу  використаної інформації;  завдання включають матеріал, який безпосередньо має відношення до теми;  точне розуміння поставленої задачі щодо виконання завдання; проаналізовані запитання завдання та перевірена інформація (основна та допоміжна), яка приведе до правильної відповіді.
-                     Виконана робота демонструє часткове розуміння та виконання поставлених завдань;  учнями використана обмежена кількість інтеренет-джерел;  включаються матеріали, які мають відношення до теми, але наявні і такі, які не відповідають заданій темі;   проаналізовані запитання завдання та перевірена інформація тільки з одного джерела, які можуть привести до хибної відповіді.
-                     Виконана робота демонструє нерозуміння учнями поставлених завдань;  включені матеріали не мають безпосереднього відношення до теми;  надані матеріали не мають відношення до поставленої задачі;  зібрана інформація не проаналізована, що не дає можливості відповісти на запитання завдання квесту.
10









5







0

      Опрацювання та 
       систематизація
матеріалу
-                     Оцінюються роботи різних періодів; висновки аргументовано; всі матеріали мають відношення до теми; джерела цитуються правильно; використовується інформація з достовірних джерел.
-                     Інформація для проекту взята з достовірних джерел але спостерігається неточність в окремих розділах або не має відношення до теми.
-                     Добірка матеріалу проведена не згідно плану; інформація неточна або не має відношення до теми; відповіді на запитання неповні, учень не робить спроби оцінити або проаналізувати інформацію.
10




5



1
       Творчий підхід
-                     Учнями представлені різні підходи вирішення завдання;  реалізовано власний підхід до вирішення  завдання;  наявні порівняння та ґрунтовні висновки; створено власні (авторські) матеріали; робота вирізняється яскравою індивідуальністю; наявні міжпредметні зв’язки.
-                     Учнями представлені різні підходи вирішення завдання;  реалізовано шаблонний підхід до вирішення  завдання;  наявні висновки; створено деякі власні (авторські) матеріали; наявні міжпредметні зв’язки.
-                     Учнями не представлені різні підходи вирішення завдання;  не реалізовано власний підхід до вирішення  завдання;  наявні не ґрунтовні висновки;  робота не вирізняється яскравою індивідуальністю;  відсутні міжпредметні зв’язки.
20





15



5
   Дотримання правил 
віртуального спілкування
-                     Використана власна електронна скринька; застосовані правила віртуального спілкування;  використано функції прикріплення файлу; дотримано етичні принципи та норми.
-                     Використана власна електронна скринька;  застосовані деякі правила віртуального спілкування;  використано функції прикріплення файлу; дотримано деякі етичні принципи та норми.
-                     Використана не власна електронна скринька;  не застосовані правила віртуального спілкування;не використано функції прикріплення файлу;  не дотримано етичних принципів та норм.
10




5



0
       Робота з ІКТ
-                     Використовуються не лише запропоновані, але і власно дібрані сервіси для представлення інформації;  демонструються вміння спільно працювати у мережі;  дотримуються правила безпечної поведінки в Інтернеті;  демонструються вміння знаходити інформацію в Інтернеті різними способами;  демонструються вміння оформлювати різноманітні матеріали (презентації, публікації, тощо) згідно вимог;  демонструються вміння створювати гіперпосилання;  демонструється високий рівень навичок роботи з  комп’ютерними програмами;
-                     Використовуються не лише запропоновані, але і власно дібрані сервіси для представлення інформації;  демонструються вміння спільно працювати у мережі;  дотримуються деякі правила безпечної поведінки в Інтернеті;  демонструються вміння знаходити інформацію в Інтернеті стандартними способами;  демонструються вміння оформлювати різноманітні матеріали (презентації, публікації, тощо) згідно вимог;  демонструються вміння створювати гіперпосилання;  демонструється середній рівень навичок роботи з  комп’ютерними програмами;
-                     Використовуються  лише запропоновані сервіси для представлення інформації;  демонструються слабкі вміння спільно працювати у мережі;  дотримуються деякі правила безпечної поведінки в Інтернеті;  демонструються вміння знаходити інформацію в Інтернеті стандартними способами;  демонструються слабкі вміння оформлювати різноманітні матеріали (презентації, публікації, тощо) згідно вимог;  демонструється низький рівень навичок роботи з  комп’ютерними програмами.


20













15








10
   Оцінювання
90-100 балів
оцінка 10-12
70-89 балів
оцінка 7-9
50-69 балів
оцінка 4-6
10-49 балів
оцінка 1-3


Джерело:

Сокол І.М. Рекомендації щодо оцінювання діяльності учнів під час реалізації навчальних веб-квестів / І.М. Сокол // Нова педагогічна думка. - № 2 (82). – 2015. – С.207-211

Комментариев нет:

Отправить комментарий